Sunday, September 26, 2010

funerals?

rose: kim, kanang sa imong lamay gud (simbako lang), unsa gusto nimo buhaton sa mga tao?
me: hmmm... ako? hmm... simple lang.. soundtrip lang gud cla gud.. bisan di na sila mangadto, okay ra gihapon sa akoa! haha!
rose: hmmmm... pag sure!
me: lagi! ok ra ui... ahh! magfieldtrip nalang sila!! (lol) sa imuha diay?
rose: wala eh! (laughs) awww.. simple ra pud.. mag-ana lang ko nga but-ngan lang nila ug rh akong lungon ug gusto nako tanan tao magtagay ug sakto.
me: (lol) kuyawa nimo ui! tagay man jud!
rose: alangan noh! nya pag-abot sa langit, muana ko ke san pedro: "tagay ta kol!"
me: (roflmao!) hahahaha!! ana jud!! tagay jud diay??
kyaku: nya rose.. unsaon kun di xa musugot? unsa imo buhaton?
rose: awww... simple ra pud... mag-ana ko niya nga: "san pedro, naa ko'y chooks diri! tara na! tagay na ta!!"
(everyone lmao!)

kuyawa ni rose ui!! xa na gid!! hahaha!!

No comments: